سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Welcome To Java Script Code

http://www.sonycard20.com"> www.sonycard20.com

سرود زهر - عــاشــقــــانــــه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوقات شرعی
امروز : شنبه 103 مهر 7
u سرود زهر - عــاشــقــــانــــه

محبوب ترینِ بندگانم نزد من، شخص پرهیزگارِجوینده پاداشِ بسیار، ملازمِ عالمان، پیرو بردباران، و پذیرنده از حکیمان است . [امام سجّاد علیه السلام]

:: خانه

:: مدیریت وبلاگ

:: پست الکترونیک

:: شناسنامه

:: کل بازدیدها: 5891

:: بازدیدهای امروز :5

::  RSS 

vموضوعات وبلاگ

vلوگوی وبلاگ

سرود زهر - عــاشــقــــانــــه

vاشتراک در خبرنامه

 

vوبلاگ دوستان


عشق رویایی

vمطالب قبلی

vآهنگ وبلاگ

vجستجو در وبلاگ

! سرود زهر

یکشنبه 84/10/25 :: ساعت 8:12 عصر

می مکم پستان شب را

وز پی رنگی به افسون تن نیالوده

چشم پر خاکسترش را با نگاه خویش می کاوم.

 

از پی نابودی ام، دیری است

زهر می ریزد به رگ های خود این جادوی بی آزرم

تا کند آلوده با آن شیر

پس برای آن که رد فکر او را گم کند فکرم،

می کند رفتار با من نرم.

لیک چه غافل!

نقشه های او چه بی حاصل!

نبض من هر لحظه می خندد به پندارش.

او نمی داند که روییده است

هستی پر بار من در منجلاب زهر

و نمی داند که من در زهر می شویم

پیکر هر گریه، هر خنده،

در نم زهر است کرم فکر من زنده،

در زمین زهر می روید گیاه تلخ شعر من.


¤نویسنده: المیرا

? نوشته های دیگران()